Daisypath Vacation tickers

mandag 5. september 2011

Vins

4 september:

Søndag = alle hjemme. Laurence fortalte straks ved matbordet at hun aldri laget mat på søndager, men at hun alltid laget kake! Smake derfor på noe som kan minne om pannekake med eple. Deretter gikk jeg på rommet og ryddet og ordnet litt. Så la jeg meg i sengen og leste.

Senere kom Cyril inn og lurte på om jeg ville være med å gå tur med hunden. Så jeg tok fatt på veska mi med kameraet og ble med. Han fortalte og forklarte masse mens vi gikk ”runden” og så på vinstokkene.


vingården hvor vennene av familien bor



vinstokker


og enda mer vinstokker



skiltet til museet,
var umulig å ta bilde av selve museet
ettersom det var så mange busker og sånn rundt/foran



vinen de produserer



..og noen av vindruene

Dagens français:
Alle filmer og TVprogrammer er dubbet til fransk – uansett om de orginalt er amerikansk


0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...