Daisypath Vacation tickers

søndag 4. september 2011

Avskjeder 2


Da vi våknet opp i på internatet den 31.august visste vi at dette var siste dagen vi alle var samlet. Det var så rart. Virka som det var i går vi hadde ankommet. Jeg snakket en del med Siiri og May om dette og sa jeg kom til å savne dem skikkelig.

Da kvelden kom begynte Thom og spille piano mens han sang….åh, så nydelig. Jeg, May, Karina, Siiri og noen til begynte å gråte. Men det var vel mest på grunn av vi skulle skilles dagen etter. Jeg kjente jeg var blitt skikkelig knyttet til folk, og spesielt May, Siiri og Dina. Det var også andre som spilte piano. Nydelig! Emma-Kate ble hentet av vertsforeldrene mens Thom spilte. Reaksjonen mellom Emma-Kate og vertsmoren, gjorde så vi begynte å gråte enda mer. Haha.

Merker jeg kommer til å savne en del av de fine menneskene jeg har tilbrakt den siste uken med – inkludert lederne! Rart hvor fort man knytter sterke bånd, og jeg håper de vil vare i lang, lang tid! Men jeg håper alle sammen treffes i Disneyland, Paris den 22.oktober. Det ville vært sykt kult!




Dagens français:
Brød (pain eller baguette) nytes (ofte med ost) til alle måltider

2 kommentarer:

  1. Jeg ble mest knyttet til Deg, Siiri og Dina <3 Vi ses i Disneyland Paris !! :D

    SvarSlett
  2. <3 moi aussi.
    Jaaa, gleder meg! <3

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...