Daisypath Vacation tickers

søndag 25. september 2011

un mois en France



I natt er det en måned siden jeg forlot Gardermoen flyplass, Oslo, Norge. En måned siden jeg dro fra mamma og pappa på flyplassen, og alle andre kjære og nære.


Denne måneden har gått veldig fort, men samtidig sakte. Den første uken var veldig fin med flotte folk fra hele verden, og jeg savner virkelig endel av disse menneskene. Men vi treffes igjen, det vet jeg.


Ukene hos vertsfamilien har også vært topp, og jeg trives veldig, veldig, veldig bra i denne familien! Jeg tror jeg har fått den beste vertsfamilien noen kan få. De dagene skolen ikke går så fint, så gleder jeg meg hele tiden til å komme tilbake til vertsfamilien. Til det trygge og kjente. Der jeg vet hvor jeg har personene og hvordan jeg skal forholde meg til dem.


Det er veldig rart å tenke på at det allerede har gått en måned. Som skrevet over; så har det gått overraskende fort, men samtidig sakte. Og den følelsen er veldig vanskelig å beskrive. Jeg savner mange hjemme, og noen utmerker seg selvfølgelig. Men jeg savner dem ikke slik at jeg gråter meg i søvn, eller går rundt og er lei meg.


Som områderepresentanten min sa i dag;
Dette året forsterker alle følelser. Da du er glad - er du virkelig glad, og da du er lei deg - er du virkelig lei deg. Og det merkes. Da jeg blir glad over ting, blir jeg så glad som aldri før. Merker veldig hvor mye folk der hjemme egentlig betyr for meg.





Oppsumering fra denne måneden:
Startet fantastisk. Deretter opp og ned på skolen og ift. venner der. Slik det er nå er alt mye mer stabilt og jeg trives på skolen og med de "nye" jentene. Jeg liker virkelig vertsfamilien min. 

2 kommentarer:

  1. Ja tenk så fort denne måneden har gått - selv om vi merker godt at du er borte! Veldig bra at ting går seg til, og jeg tror også at du er heldig med familien din der (også)! :) Kjempe fint for oss å følge deg på bloggen! Klem lille <3

    SvarSlett
  2. Er så glad for at du trives i (verts)familien din :) Men så er jo du veldig lett å bli kjent med og GLAD i !!! Klem fra tante

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...