Daisypath Vacation tickers

tirsdag 27. september 2011

STREIK

I går fikk vi beskjed av læreren at vi ikke skulle starte før kl. 09 og at vi var ferdig kl 15! Dette fordi noen av de streiker!




Det var godt å sove lenge i dag og jeg kan faktisk si jeg var uthvilt. Våknet kl. 05.00 av meg selv, og enda kunne jeg sove 2 og en halv time. Herlig!
Kom på skolen litt før 09, hadde geografi, fransk og matte før lunsj. Etter lunsj gikk jeg til gymmen, men neida (!) der var det ingen lærer.. Så vi var ferdige kl 13.00 i dag. Godt! Jeg ble derfor med noen gutter, for en gangsskyld, og vi gikk til parken like ved jernbane- og busstasjonen. Satt der, snakket og slappet av..


Starter ikke før kl. 09 i morgen heller, og det er deilig å tenke på. Tenkte jeg skulle bestille noen norskematvarer hit til Frankrike fra norskmat.com, men jeg vet ikke helt om jeg kan stole på denne "bedriften". Har nemlig gått på en smell før hvor de stakk av med pengene og jeg ikke fikk klærne jeg hadde bestilt. Får se hva jeg gjør..


Samtidig må jeg begynne å tenke litt på gaver! Bursdagsgave til vertsfar, bursdagsgave til Per Olav og farsdagsgaver. Hm.. Vanskelig.


Dagens français:
Etter at klærne er vasket og tørket, så blir de strøket med strykejern. Hender seg derfor jeg må kjappe meg å hente inn klærne før vertsmor kjører strykejernet over klær som absolutt ikke bør strykes.

1 kommentar:

  1. Digga meg at det var streik den dagen, slutta 17:30 :P så slutta jeg 12:00 istede :D <3
    SAVNER DEG SÅ SYKT MYE !! 22.oktober sier jeg bare !! <3

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...