Daisypath Vacation tickers

fredag 23. desember 2011

Lille julaften

Kjenner det er litt sårt å ikke få være i Rendalen i dag. Pynte juletre og spise grøt med mandel i.
Samt det å ikke så se de blide og forventningsfulle fjesene til Oliver og Adrian som er spent på morgendagen. Og rett og slett se hele familien min. Drikke gløgg, spise kaker og se på Grevinnen og Hovmesteren. (Skal se på det på youtube senere i kveld)


Men jeg tror resten av ferien skal gå fint, og jeg skal overleve denne julen. Det er tross alt kun én uke. Som det er så lett for dere i Norge å si til meg. Jeg vet det kun er godt ment, men likevel hjelper det ikke så mye..


Det som hjalp var da pappa ringte meg i dag og fortalte om fordelene man får ved å være utvekslingsstudent og faktisk fullføre året. Tidligere har jeg jo hørt at man får fordeler senere i livet spesiel ift. utdanning og jobb, men visste ikke at det var såpass gode fordeler!


Vil også takke alle andre som prøver å oppmuntre meg. Setter stor pris på dere alle sammen!




PS:
Som mange vet så spiser vi på McDonalds hver fredag. Selvom det er lille julaften i dag så er dette ikke noe unntak! Samtidig tror jeg denne dagen er mer "hellig" for oss i Norge enn hva den er her.


0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...