Daisypath Vacation tickers

lørdag 24. desember 2011

Julaften (?) i Frankrike


I dag har det vært nøyaktig 18,4 varmegrader, solskinn og nydelig vær! Og vi har ikke gjort noe spesielt - altså er det ingenting som kan minne meg om at det er julaften!


Det blir ingen pakker på meg i dag. Ettersom de åpner dem på morgenen den 25.desember i Frankrike. Da har liksom julenissen kommet på natten og lagt pakker under juletreet. Jada, hadde jeg vært litt yngre hadde jeg sikkert gått på den.


I dag har jeg vært med vertsmor og den yngste vertsbroren i kirka på messe. Koselig! Blir litt mer stemning. Samtidig det er en tradisjon som jeg òg har i Norge. Etterpå (kl 21.30) spiste vi! Laks, deretter noe svin og grønnsaker og til slutt en liten kake, som er spesielt fra Bordeaux. Husker ikke navnet på den nå, men jeg elsker den!


Nå har vi satt skoene våre ved juletreet. Ja, du leste riktig. SKOENE. For da kommer jo nissen og legger ALLE gavene under skoene.
...Så jeg tok med alle gavene mine (de jeg har mottatt + de til vertsfamilien) og la de under skoene. Og jepp, jeg har en 10x større haug enn de andre! :D haha..



Nisseungen <3

Jeg har også hatt skypesamtale med mamma i dag! Der sang mamma og Adrian for meg. Samtidig fikk jeg så vidt sett Oliver og Per Olav også. Har òg hatt samtale med pappa, som er i Trysil hos besteforeldrene mine. Så da ble det selvfølgelig en liten snakk med besteforeldrene mine + onkel også!
Kjempe koselig å få snakket med dem alle! :)

NB! Må bare beklage at det er lite bilder.. Har bare ikke hatt noen bra motiver. Men skal prøve og få tatt noen i morgen :)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...