Daisypath Vacation tickers

søndag 21. august 2011

(snart) 3 dager!

Da er det snart tre dager (i natt) til avreise og nervene sniker seg innpå. Merker bare bedre og bedre "jeg-gruer-og-gleder-meg-samtidig-følelsen". Herregud, det er litt sykt egentlig. Synes ikke det er lenge siden russedåpen (25.april) og 4måneder til avreise - men nå er det straks tre dager til jeg drar. Hm..


Konklusjonen av den siste helga i Norge på 10måneder, som ble tilbrakt på Drevsjø, er at den alt i alt ble veldig bra! Nå gjenstår det pakking, vasking av mer klær, kjøpe de siste tingene og si hade til resten av folket. Tror neppe jeg rekker å si hade til alle de jeg vil si hade til. Menmen.. Ser dem jo, forhåpentligvis, igjen til sommeren :)


Nå skal jeg legge over dokumenter, bilder og filmer til harddisken min. Så tror jeg at jeg skal avslutte kvelden (alene) med filmen "A walk to remember" og popcorn.


fikk denne bøtta (ja,den er stor) fylt med
micropopcorn av Wenche (samboeren til pappa) i "sommergave"



Adrian og Oliver diskuterte i dag om hvem som skulle ligge i senga mi. Oliver er den som har gjort det de siste månedene og nå var Adrian fast bestemt på at han også ville ligge der. Da sa Oliver på "voksent-vis": "Jeg vet det! Jeg vet det, Adrian! Hvis du ligger innerst, så ligger jeg i midten og Celina ytterst! Ikke sant?" Hahah, jeg må nesten le litt av han. Så nå ligger begge smågutta mine i senga mi. Jeg må innrømme at jeg egentlig gruer meg litt til å legge meg også; Ettersom begge to ligger ekstremt urolig, ene skjærer tenner og snakker i søvne og den andre har tendens til å slå albuen i veggen. Samtidig pleier minsten å ligge tvers over hele senga og nå skal det i tillegg ligge en ekstra oppi der! Men de begge er veldig, veldig skjønne da 


0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...