Daisypath Vacation tickers

tirsdag 23. august 2011

Avskjeder

I går fant jeg frem endel klær og andre ting jeg skal ha med til Frankrike. Etter at jeg skrev handleliste på "manglende" ting (kan ikke si jeg egentlig mangler noe), gikk jeg i dusjen og gjorde meg klar til middag med mamma, Per Olav, Oliver og Adrian. Jeg fikk kjøre bilen ned til byen med den berømte "L'en" bakpå.

Oliver, Adrian og meg på koigen

Vi var ute i god tid, så Per Olav, Adrian og jeg gikk en tur i Strandgateparken og så på blomsterbedene jeg har vært med på å ordne istand. Må si noen av blomstene har forfalt litt, men det kom frem at den typen av ett par blomsterslag var en så kalt "dårlig" plante. Så gikk vi til Royal India, den nyeste restauranten i Hamar, hvor mamma og Oliver ventet utenfor. Vi tre eldste spiste tre retters middag, og maten smakte utrolig bra! Er sikker på jeg kommer til å dra tilbake ved en annen anledning.


den fantastiske gode maten


Etter maten dro mamma og jeg på Elkjøp for å se på ny pc. Men ettersom de ikke hadde Macbook Pro 13.3" inne, valgte jeg å vente med å kjøpe den på Lefdal i dag. Nå er jeg altså en lykkelig eier av Macbook Pro. Kjøpte også med en knallrosa "dataveske" og Office 2011 til Mac. Lykke!



mamma og meg på Royal India


Deretter tok vi oss en tur på maxi og kjøpte inn noen ting jeg har "brukt" for. Da de var iferd med å stenge traff jeg på to av de beste og skjønneste jentene i livet mitt, fra Rendalen - nemlig Ingrid og Ida! De var med Frode samt to venner jeg ikke vet hvem er. Vi snakket så mye vi rakk på den korte tiden, og jeg synes det var utrolig fint å få sagt ordentlig hade til disse to skjønne skapningene.  Gleder meg til å treffe de til sommer'n igjen og feste.
På kvelden var jeg med Thomas, og fikk heldigvis sagt ordentlig hade til han også :)


skvise-kos fra Ida og Ingrid


siste gangen på maxi på 10 mnd

Nå sitter jeg hos pappa og skal straks utforske Mac'en min, før vi får besøk fra Trysil. Da blir det avslutningsmiddag og "tidlig-bursdag" i ett.

på koigen

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...