Daisypath Vacation tickers

onsdag 24. august 2011

Lillehammer & farvel..



Har vært i Lillehammer med mamma i dag. Var hos kjeveortopeden og fikk beskjed om at jeg egentlig ikke trengte å komme før til neste år. Heh, gøy.. Kjørt så langt, så kunne vi egentlig slippe. Men jeg koste meg med mamma! Både shopping og god mat. Samtidig traff jeg min gode venn Sondre, og jeg synes det var syykt gøy å få snakke og være litt 
med han igjen. :)


meg på kaféen



den sykt gode desserten:
tyrkisk youghurt med frisk frukt&bær


Da jeg kom hjem og brødrene mine skulle legge seg, kjente jeg suget i magen! Herregud, jeg får ikke snakke og se disse to skjønne skapningene igjen før om 10måneder! Men...det ordner seg vel, må jo bare tenke det positive i alt!


Har også fått avreisegaver av to kollegaer av mamma. Det ene var en lommeguide og kart, og det andre en skrivebok som jeg kommer til å bruke som dagbok.



her har jeg åpnet den ene gaven. ble både brydd og rørt


Så har mamma hjulpet med meg pakking i kveld, og jeg tror det meste av klær og ting er med. Håper da hvertfall det. Herregud... det her er uvirkelig!


her er mesteparten av klærne på gulvet...


...og her er de på vei opp i koffertene

Gruer meg til jeg drar. Men jeg gleder meg og! Nå skal jeg sove i nesten 3 timer før pappa kommer for å hente mamma og meg - for å kjøre til Gardermoen, hvor flyet mitt letter 06.35. Wish me luck! 


her sitter jeg da nå og skal svare på alle
facebook innleggene som venner har skrevet
før jeg skal legge meg

5 kommentarer:

  1. GOD TUR! <3 :-)

    SvarSlett
  2. Sondre Borvik Skansen25. august 2011 kl. 08:57

    Kjempe god tur <3:-P

    SvarSlett
  3. GOD TUR <3 min skatt!
    Vi sier på gjennsyn! Kos deg Celina!
    <3 <3 <3

    SvarSlett
  4. savner deg sånn ! :( håper vi ses i disneyland <3

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...