Daisypath Vacation tickers

onsdag 17. august 2011

Cars 2 og (snart) 1 uke igjen

Om nøyaktig 8 timer og 1 uke, venter jeg på å gå inn i flyet på Gardermoen hvor destinasjonen er Paris! Tiden går så fort. Spesielt den siste måneden. Altfor fort! Så og si alle spør meg "Gruer du deg?" eller så sier de "Gleder du deg?", og svaret blir så og si alltid det samme "Jeg gleder meg selvfølgelig! Men herregud, jeg gruer meg også. Spesielt til å dra fra alle kjente og kjære, og da komme til et helt nytt sted med helt nye folk!".


meg og mamma i La Tour Eiffel (Eiffeltårnet)
med utsikt over Paris i 2009


Nå kjenner jeg at det egentlig er så mye mer jeg skulle ha gjort før jeg drar, men timene og dagene er knappe og jeg må bare nyte den siste tiden i mitt kjære Norge. Oi..høres nesten ut som om jeg aldri kommer tilbake. Ha,ha. Håper den siste helgen i Norge, som jeg ironisk nok skal tilbringe på Drevsjø av alle steder, blir fantastisk. Med både fine folk og fartsfylt spenning!


I dag har jeg ryddet ut av klesskapet mitt og skal kaste/gi bort en sekk med klær. Jeg synes det blir lettere å pakke til Frankrike da deler av klærne er blitt "eliminert" bort. I kveld har jeg sett Cars 2 i 3D med Adrian på kino. Det var en slags bursdagsgave fra meg til han. Litt vanskelig å finne på noe da en har alt. Jeg synes selv at filmen var ganske bra til å være en barnefilm (?), og at humoren i filmen strakk seg mer til mitt nivå enn hans.




0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...