Daisypath Vacation tickers

tirsdag 16. august 2011

Adrian 10år!


I dag blir min store lillebror 10år! Synes ikke det er lenge siden jeg, mormor og bestefar satt her hjemme og ventet på telefon fra sykehuset. Men på grunn av "stormen" så kom ingen av samtalene igjennom. Tilslutt kom det jo igjennom og vi dro rett til sykehuset for å besøke den nyfødte. Herregud, som jeg hadde gledet meg til at han skulle komme. Jeg synes jo jeg var relativt gammel da jeg først ble storesøster i en alder av (nesten) 8år.


”I torden, lyn og storm, vår lille Adrian kom….” og nå har du da allerede vært her i 10år! De årene har gått fort og jeg husker fremdeles hvor spent jeg var på å besøke deg for aller, aller første gang på sykehuset. Jeg fikk være med å stelle deg, veie og måle deg – for aller, aller første gang! Det var stort, og du kan tro jeg var stolt av deg! For ENDELIG var jeg også blitt storesøster. ...."
- fra bursdagskortet fra meg 


meg og Adrian i 2006

I dag har vi altså feiret bursdagen til Adrian. Det startet med at vi sang, kom med pakker og kake på sengen hans i dag tidlig. Deretter fikk vi koselig besøk fra Rendalen og nå har de altså dratt igjen.


I dag er det 9 dager igjen til avreise (!), derfor sa jeg også hade til en rekke familiemedlemmer som jeg da ikke ser igjen før til sommeren. Litt trist å tenke på, men samtidig så går det helt greit...enda.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...