Daisypath Vacation tickers

mandag 15. august 2011

Fag

Da har jeg fått vite hvilke fag jeg vil/kan få. Skolen har enda ikke bestemt seg om jeg skal gå økonomi eller litteratur. Selv håper jeg på økonomi!

Alle fagene jeg skriver opp nedenfor er obligatoriske, men noen vil bli merket økonomi eller litteratur bak - avhengig av hva skolen velger til meg. De kan også tilpasse nivået på timeplanen min i forhold til nivået mitt, men dette skjer først da jeg har kommet på skolen i Frankrike.




Fagene er:


Historie-Geografi
Første fremmedspråk (blir mest sannsynlig engelsk)
Andre fremmedspråk (blir mest sannsynlig spansk)
Tredje fremmedspråk (eller fordypning i første fremmedspråk)
Idrett
Lovgivning, sosial- og samfunnskunnskap
Matte (økonomiseksjonen)
Fysikk, vitenskap og kjemi (økonomiseksjonen)
Fransk litteratur (litteraturseksjonen)
Utenlandsk litteratur (litteraturseksjonen)


Håper altså jeg får økonomi! Synes matte, fysikk og kjemi høres mye mer interessant ut enn litteratur. Men med min flaks får jeg sikkert litteratur.


0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...