Daisypath Vacation tickers

onsdag 15. juni 2011

5.delbetaling

Oi, som tiden flyr! Jeg synes ikke det er lenge siden mamma og jeg satt foran pcen og sendte inn de aller første søknadspapirene til STS. Og i dag er det altså 5. og siste delbetaling som står for tur! Det gjenstår 30.300 kr. og det er allerede betalt nesten 40.000 kr. Avreisen, 25. august, nærmer seg betraktelig og jeg kjenner nervene komme. "Gruer du deg ikke?", spør andre meg. Hm, joda. Jeg gruer meg (veldig!) jeg, men nivået mellom det og at jeg gleder meg er temmelig likt. Jeg har ganske høye forventninger til året, både i forhold til meg selv, landet, vertsfamilien og skolen - samtidig som de ikke er for høye, for da ender det jo kun opp med en ting; at jeg blir skuffa.






Jeg vil takke mamma, Per Olav og pappa bestemor for sponsing av mitt utvekslingsår i Frankrike. Tusen, tusen hjertelig takk! Jeg skal gjøre virkelig alt for at dette året er verdt alle pengene (og alt styret), og innsatsen på skolen skal være på topp. Dere skulle bare visst hvor takknemlig jeg er! Det kan verken beskrives i ord eller vises i følelser.
Igjen - tusen, tusen takk!  

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...