Daisypath Vacation tickers

torsdag 9. juni 2011

Mail fra vertsmor

Siden forrige innlegg har jeg chattet litt med vertsmoren og vertsbroren min (Cyril) på facebook. Jeg synes det går greit å skrive til de på fransk og skjønner så og si alt de skriver til meg. Laurence synes jeg var ganske så flink til å bare hatt fransk i 3 år. Hun fortalte at hun snart skulle skrive mail til mamma og lurte på om mamma kunne fransk. Da måtte jeg egentlig le litt. Altså, mamma kan ikke fransk! Men det hender seg hun spør meg hva ting betyr.

I dag har mamma altså fått mail av vertsmoren min Laurence. Hun leste brevet og etterpå fikk jeg lese det. Mamma fortalte han hun ble rørt av å lese det, og at hun synes det er flott av dem å ta meg inn i hjemmet sitt som utvekslingsstudent for ett helt år! Jeg er absolutt enig i det.



her leser mamma brevet fra Laurence

HER kan du forresten lese bloggen til min kjære mamma 

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...