Daisypath Vacation tickers

tirsdag 14. juni 2011

Jon Bon Jovi ♥


Jon Bon Jovi, eller egentlig John Francis Bongiovi, er født 2.mars i 1962. Altså blir han 50 år neste år! But still...han er sykt deilig og awesome! Han er vokalist og frontfiguren i bandet Bon Jovi (oppkalt etter seg selv). Det var hitten "Runaway" (i 1983) som først ble spilt på radioer i USA, men i 1986 kom albumet "Slippery When Wet" og det var da det store gjenombruddet var. Sangen "Livin' on a prayer" sies å være bandets representative sang.

...

Jeg har siklet etter billettene til Bon Jovi-konserten i morgen, helt siden de ble lagt ut for salg! På det tidspunktet de ble lagt ut hadde jeg ikke nok penger, og da jeg endelig fikk råd - var det selvfølgelig utsolgt for lengst! Haff..



Da jeg fortalte mamma (for en stund siden) at jeg ville på Bon Jovi-konserten men at det var utsolgt sa hun; "Åja, men vet du hva? Jeg skal dit med Hilde jeg!" Da ble jeg sur da! Jeg var sur for det en god stund - og det er jeg fremdeles! Og om ikke dette var nok, så spør Per Olav meg (forrige uke) om jeg kunne være så snill å passe gutta (brødrene mine) på onsdag den 15.juni. Snill som jeg er sier jeg; "Jada, det går nok greit. Men hva skal du da?" Han svarer: "Jo, jeg skal da på Bon Jovi-konserten med mamma, Hilde og Vegard." SHIT! Der rant dråpen over...
Men jepp - selvfølgelig stiller jeg opp. Synes at jeg selv er ganske så snill da..



I kveld har mamma og Per Olav lånt pcen min, spilt forskjellige Bon Jovi-låter, sunget med og øvd. Jeg lukket igjen døra mellom stua og "finstua", skrudde opp lyden på TVen for å overdøve musikken og virkelig surva og furta over at de skal på Ullevaal i morgen - mens jeg må passe ungene dems!


Mamma skrev til meg på facebook: "Når det er noen på din alder som har konsert, så kan du få dra veit du ;)" Heh.. Akkurat som om jeg har lyst til å se Justin Bieber og Miley Cyrus?!?! Nei, jeg vil se helten min! Er jo ikke "hver dag" han er i Norge!


Mange av sangene og tekstene til Bon Jovi betyr mye for meg, samtidig som jeg kan kjenne meg igjen i budskapet i mange av tekstene. Bildene jeg har lagt ut av han er jo noen år gamle, men herregud så bra han ser ut! Han ser ikke noe verre ut nå, selv til å være snart 50år.

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...