Daisypath Vacation tickers

fredag 17. juni 2011

2KSAB 2010/2011

Nok et skoleår er ferdig og jeg er ferdig med 12år på skolen! Jeg synes egentlig disse 12 årene har gått noe sykt fort, når man tenker på hvor mange år det egentlig er.


Etter å ha gått i klasse med den spesielle gjengen i KSAB et år, tror jeg savnet vil bli stort. Jeg føler man får et mer nært og bedre forhold til de man går i klasse med på videregående enn de på ungdomsskolen.


Så.. Til alle dere, som jeg har gått i klasse med i ett år (og noen to år);
Takk for både opp- og nedturer med dere. For alle sammenkomster, fester, aktiviteter og annet sprell - og ikke minst for en knakene, herlig og rå russetid med dere alle! Dere er alle unike, både positivt og negativ, og jeg vil huske dere alle som en utrolig bra gjeng!
Noen av dere vil jeg nok ha mer kontakt med enn andre de kommende årene, men det er vel sånn det er? Håper på flere reunion-party'er med dere :)
Lykke til i livet - og med lærlingtid, påbygg eller hva dere nå skal.
Tusen takk - KSAB 2010/2011! 

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...