Daisypath Vacation tickers

søndag 19. juni 2011

Smileypiercing

Tidligere denne uken tok jeg en smiley-piercing! Altså, ikke en piercing med bilde av et gult smilefjes på, som mange trodde det var jeg ville ha i førsten. Men en ring/barbell (ring i mitt tilfelle) som er tatt igjennom strengen under overleppa. Sært? Heh, jada! Men jeg liker det :)



Tok den egentlig veldig på impuls og sa til meg selv "nå eller aldri". Jeg har så klart tenkt på det en stund og snakket med folk om det, og etter mye om og men så tok jeg den altså. Mine søte venner Guro, Anders, Sondre og Vilde var med, og senere den dagen tok Vilde også en smiley-piercing! Jeg tok den hos Jørn på Hamar tattoo og piercingstudio. Det er der jeg har tatt piercing tidligere og resultatet av disse har blitt bra, derfor vil jeg ikke dra til noen andre enn der jeg føler meg "trygg".


Den var ikke vond i det hele tatt! Så klart kjenner du jo når nåla går igjennom og ringen blir satt inn, men det som var vond var da han skrudde på kula. For da kløp han tannkjøttet mitt for å holde ringen på plass mens han skrudde den på. Shiiit.. Men det var verdt det, og jeg er syykt fornøyd! Skikkelig uvant da jeg våknet dagen etter, men man venner seg vel til det :) Industrial-piercingen min var mye og da mener jeg mye vondere enn smiley-piercingen!


smiley-piercingen min

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...