Daisypath Vacation tickers

mandag 23. mai 2011

Hvem er du?!

I dag, som alle andre dager, skrudde jeg på pcen på skolen, som er noe av det første jeg pleier å gjøre om morgenen. Etter titting på facebook og andre nettsider åpnet jeg mailen min for å se om det var noe nytt. Du kan tro jeg ble sjokkert og forvirra.


Overskriften var "STS - Famille de France" (som betyr: familien i Frankrike) og var sendt av Laurence Gudolle.
Mailen innhold fire bilder og en lang tekst. Jeg leste teksten, som var skrevet på fransk, og ble sittende og stirre på skjermen med munnen halv-åpen. Tror jeg ble litt fjern. Klarte liksom ikke helt koble. Jeg hadde jo allerede fått familie!?! De skrev bla. at de gledet seg utrolig for å ha meg dette året og fortalte masse, masse som seg selv.
Hva var det her? En ny, fransk familie? Hm.. Skulle jeg være et halvt år hos hver? Jeg skal straks sende en mail til STS. For det her skjønner jeg ikke noe av.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...