Daisypath Vacation tickers

tirsdag 3. mai 2011

Vertsfamilie

Mens jeg var på utplassering i dag fikk jeg en telefon fra STS! De sa at de hadde funnet familie til meg men at de hadde en katt og lurte på hvordan det ville gå pga. allergien. Jeg svarte at det var helt okei at de hadde katt, bare den ikke var på rommet mitt. Elisabeth fra STS fortalte at jeg i løpet av noen timer ville få en mail med informasjon om vertsfamilien, og at jeg burde ta kontakt med de så fort som mulig for å opprette god kontakt før avreise.
Etter noen timer til på utplassering klarte jeg ikke la vær å logge meg på nettet og sjekke mailen min - det var jo så sinnssykt spennende! :)

Jeg skal altså bo i en by med ca. 6000 innbyggere like ved byen Bordeaux, nærmere bestemt Martignas-sur-Jalle. Dette blir nok litt uvant da det bor nærmere 30 000 personer i Hamar. Jeg skal bo hos en mann og ei dame som har en sønn, født i 1981, som har flyttet hjemme fra. Dette er jo forstålig da han er 30år! Oi...sønnen dems er jo nærmere moren min i alder enn meg. Ha,ha!

De liker å gå turer i skogen, være aktive, lese, gå på kino/teater og reise - noe som passer meg temmelig bra :)

Jeg gleder meg så utrolig til å bli bedre kjent med dem!


0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...