Daisypath Vacation tickers

fredag 4. november 2011

Ønskeliste til jul:

Her kommer en "liten" liste med ønsker til jul! Jeg tenker det er fint for dere i Norge å se hva jeg ønsker meg.
( Kan mottas selv om det ikke er jul også :-) )




* BØKER

- Snøstorm og mandelduft, av Camilla Läckberg



- Den nyeste boken hvis den finnes på norsk ("Änglamakerskan" på svensk, utgitt 2011), av Camilla Läckberg


- Etter dansen, av Gunnhild Corwin



- Da Vinci-koden, av Dan Brown

- Det tapte symbol, av Dan Brown




- "Veien til førerkortet" lesebok + oppgavebok



- Bøker fra Henning Mankell hvor Kurt Wallander er hovedpersonen
(utenom Brannvegg)



- "Gjenferd", av Jo Nesbø





* MATVARER
(deler av varene ønsker jeg for å lage norsk mat + gi vertsfamilien en ekstra smak av Norge. Men også fordi jeg savner dem!)



- En liten jule-marsipangris


- Risengrynsgrøt (pose)




- Lapper/sveler (pose)


- Tomatsuppe (pose)


- Blåbærsyltetøy


- Brunost (Gudbrandsdalsost)


- Jarlsbergost


- Vestlandslefser (ikke ferdigsmurte)


- Knekkebrød

- Pulverkaffe (til meg selv ja! Ikke vanlig å drikke kaffe daglig her)


- Deilig, norsk melkesjokolade!

- Firkløver



- Extra tyggegummi

- Cheese Doodles






* ANNET


- Kalenderbok/agenda for året 2012 (helst en norsk versjon)



- Healty Sexy Hair: Leave in Conditioner (sprayflaske) Soy Tre-Wheat!
(Viktig! Produktet finnes ikke i Frankrike)


- Dette armbåndet dedikert til 22/7: http://www.antirasistisk-senter.no/tenk-hvor-mye-kjaerlighet-vi-kan-skape-sammen.4967544-98689.html



- L'Óreal mascara: Extra Volume Collagene. Den svarte; Altså ikke gull! (tross L'Óreal er et fransk merke har de ironisk nok ikke denne i Frankrike)

- Penger til å kjøpe nødvendige ting som; skolesaker, klær, sko, sminke og generelt ting til hverdagen. (Jepp, jeg sa nødvendig)

- Norske blader







3 kommentarer:

  1. Hei! Fint at du har lagt ut tips til julegaver! :) Det var mange lure og fine gavetips der! Så vi får håpe du har vært snill.... <3 Men det vet jeg jo!
    Jeg har fått beskjed fra noen om hva dem har kjøpt, så hvis noen lurer på hva som er kjøpt kan de ta kontakt med meg! Kanskje litt kjedelig å få fire like bøker i julegave? Og ikke like enkelt å bytte...! Derfor kan de som vil, sende meg melding om det de ønsker å kjøpe er blitt kjøpt...som et tips bare! :)
    Ha en fin dag - og klem lille venn <3

    SvarSlett
  2. Kjærlighet denne bloggen, holde oppe det store arbeidet ønsker deg alt godt...

    Julebord

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...