Daisypath Vacation tickers

fredag 18. november 2011

Je suis malade!

Jepp, som overskiften sier: Jeg er syk!

Det er vel noen uker siden forrige blogginnlegg nå. Jeg har ikke hatt tid til å blogge, og den siste uken har jeg også vært utrolig sliten pga. en forkjølelse som er av og på. Men det kommer innlegg så fort jeg får litt mer energi....


Jeg dro på skolen i dag og startet ikke før kl 09! Det var godt å sove litt lenger, men mattetimen fra 09-10 var ikke veldig morsom! Med snørr og kleenex satt jeg der og følte meg helt jævlig! Læreren kom også bort til meg og lurte på om jeg gråt eller om jeg var syk. Haha.


Jeg ble beordret hjem av vennene mine, og vertsmoren min var ikke sjokkert da hun kom hjem til lunsjen og så jeg var der. Hun ga meg medisin (en tablett av noe slag). Nå sitter jeg på rommet med nesespray, Strepsils (samme som Repsils) og kleenex! Jeg ser på One Tree Hill, drikker te og samler sammen krefter. Mulig det også blir noen timer under dyna etterhvert. Planen i morgen er å dra til Bordeaux med Maria (finsk utvekslingsstudent som jeg traff på forberedelseskurset). Så jeg håper virkelig jeg blir bedre for jeg har veldig lyst til å treffe henne og samtidig bruke litt penger!  Må jo begynne med julegaver snart òg, hvis jeg skal få sendt de tidsnok til Norge. Lurer også på hva i huleste jeg skal kjøpe til vertsfamilien! Tips taes imot med stor takk og klem (hadde jeg vært frisk).


nesesprayen! Merkeligste utseende jeg har sett. Samtidig er jo boksen en
metallboks sånn man kan kjøpe bakefett osv på.
Dårlig eksempel, men det beste jeg kom på i farten.




MacBooken er kommet frem til Norge igjen og ser sendt til reparasjon hos Lefdal, hvor jeg kjøpte den + forsikringen. Har snakket med pappa endel som igjen har kontakt med Lefdal/forsikringsselskapet. Forsikringen dekker alt utenom stjeling utenfor hjemmet. SÅ...Hvis den ikke blir fikset så kommer jeg til å bli så utrolig sur, og kommer mest sannsynligvis til aldri å handle på Lefdal mer!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...