Daisypath Vacation tickers

tirsdag 3. januar 2012

VACANCES DE NOËL 2011

I julen har jeg vært med å besøkt foreldrene til vertsmoren min, og der spiste jeg østers for første (og siste) gang i mitt liv. Jeg har sett Pirates of the Caribbean 1, 2 og 3 på fransk + med fransktekst. Jeg har møtt venner i Libourne og Bordeaux. Har pakket opp julegaver! Har lest i en bok. Har sett TV-serier på nettet + TV'en. Vi har besøk Arcachon, besteget Europas største sanddyne og spist sushi. Jeg har spist altfor mye sjokolade (men har ikke gått opp i vekt siden jeg kom hit). Og jeg har vært på noen kjøpesentere med vertsbrødrene mine.


Har vært perioder hvor det ikke har skjedd så mye, men jeg klarer alltid å finne på noe alene. Juleferien, som jeg først gruet meg VELDIG til, gikk mye fortere enn forventet. Og nå teller jeg ned dager til neste ferie 18.februar - 4.mars, og til at mamma og Adrian kommer på besøk 22. - 27. februar!  


Håper dere alle også har hatt en fin romjulstid!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...