Daisypath Vacation tickers

lørdag 2. juli 2011

Mat

Etter å ha gått kokk- og servitørfag i to år på videregående, kan man si jeg er middels "besatt" av mat. Har altså blitt veldig glad i mat og mye bedre til å lage mat.


Da jeg startet på kokk- og servitør i 2009 ble folk temmelig sjokkerte over at jeg ikke valgte å gå studiespesialisering. Men jeg selv tenkte det var greit å ha to "slække" år og et litt hardere (påbygging til generell studiekompetanse), enn tre harde år. Samtidig som jeg lærer å lage mat ordentlig fra bunnen av, og det er jo mat vi mennesker lever av! Kosthold/ernæring, servering, barista, mixe drinker, salg og service, vin/øl og andre drikkevarer er også andre ting jeg har lært endel om.


Det kommer derfor til å bli noen innlegg om mat innimellom Frankrike-innleggene.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...